Mercat de projectes.

Mercat de projectes

Des de la seva creació l'any 2014, la nostra fundació col·labora amb el Mercat de Projectes Socials presentant un projecte propi. Per la creació de material didàctic per fomentar la tinença responsable d'animals de companyia.

El Mercat de projectes és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats de la ciutat de Reus i la URV, en el context del Programa d’Aprenentatge Servei.

En concret, en el Mercat de Projectes Socials, les entitats de Reus proposaran projectes per a ser desenvolupats per part de l’estudiantat com a Treballs de Fi de Grau o de Màster. S’hi podrà trobar projectes de naturalesa social, cultural i ambiental de potencial interès per titulacions de tots els àmbits de coneixement.

Qüestions com les necessitats de col·lectius amb diversos tipus de discapacitat, la promoció de la salut, la tinença responsable d’animals, la promoció de la cultura i les tradicions de Reus, la conservació d’espais naturals o la defensa dels drets dels col·lectius més vulnerables, trobaran un espai per fer-se escoltar i cercar complicitats.

El Mercat de Projectes Socials és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats socials i la URV en el context del Programa d'Aprenentatge Servei. És una actuació inclosa en el Pla Estratègic del Consell Social de la URV.