Primera festa anual de la Fundació

Reus | Diumenge 29 de novembre del 2009

Hem realitzat a les instal·lacions de l'Ultima Llar la primera festa dels col·laboradors i apadrinadors, un acte que ha comptat amb la presència del Sr. Josep Maldonado i Gili, Diputat al Senat Espanyol, Per Part del grup Convergència i Unió i responsable de la mateixa federació de totes les comissions referents a animals de companyia, a part d'Apadrinador d'Honor de la nostra Fundació i un gran animalista, al qual en va fer una petita xerrada, de la relació dels animals de companyia i els polítics, també vam aprofitar l'acte per fer un petit resum de les campanyes i projectes, realitzades durant el 2009 i un avançament de les noves, finalment la veterinària de l'Ultima Llar, la Sra. Alèxia Falco Santamaria, va presentar el projecte de teràpia "usant animals de companyia", Tan Amigos, del qual ella és la directora.