Fira Bestial III

Reus |Dimarts 5 de maig del 2012

El cap de setmana del 28 al 29 d'abril, la nostra fundació va participar com expositora a la tercera edició de la Fira bestial organitzada per Fira de Reus, primera fira sectorial dedicada íntegrament al món dels animals de companyia i pionera en aquest àmbit a la província de Tarragona. A on vàrem realitzar una desfilada de gossos per adopció de l'Ultima Llar, per aquesta tasca vam tenir la col·laboració dels nostres apadrinadors per acompanyar els animals per la passarel·la, la nostra Fundació vol agrair l'ajut incondicional dels nostres apadrinadors, per fer possible la realització de la desfilada.

També volem agrair a Fira de Reus l'oportunitat que hem tingut gràcies a Fira Bestial de poder fer promoció de l'adopció d'animals, labor que cada cop és més difícil pels temps que estan corrent.