Resultats Tu Ajudes 2010

Riudoms | Dilluns 19 d'abril del 2010

El dia 15 d'abril del 2010 va finalitzar el període de votacions del programa “Tu Ajudes” de Caixa Tarragona, a on entitats i associacions sense ànim de lucre presenten els seus projectes d'ajut. Aquests projectes són votats pels clients de Caixa Tarragona i depenent de l nombre de vots obtinguts, Caixa Tarragona finança una part o la totalitat del projecte presentat. Enguany hem tornat a presentar el mateix projecte de l'any passat, el projecte presentat és un ajut per poder Esterilitzar els animals de companyia residents a L'Ultima Llar. L'any passat gràcies al programa Tu Ajudes es van poder esterilitzar a un total de 47 Gossos, 21 mascles i 26 femelles i 5 gats, 2 mascles i 3 femelles. Enguany hem quedat a la posició 114 d'un total de 843 projectes presentats, amb un total de 44.963 vots obtinguts, que ens fa obtenir 3644,70 Euros per invertir amb el projecte. Volem agrair a tots els Col·laboradors i Simpatitzants els seus vots i suport, ja que amb els vostres vots hem aconseguit aquests resultats tan bons, que ens permetran tenir suficients vots per aconseguir un bon finançament pel nostre projecte d'esterilitzacions.