Resultats Tu Ajudes 2011

Reus | Dimarts 34 de maig del 2011

Ja s'han fet públics els resultats de la Campanya de Catalunya Caixa “ Tu ajudes 2011 “, campanya d'ajut a projectes d'entitats sense ànim de lucre i de caràcter social a on els mateixos clients de la caixa, decideixen a través de votacions quins són els projectes mereixedors de ser finançats. Aquest any la nostra Fundació va tornar a presentar una campanya per implantar el xip d'identificació, vacunar i esterilitzar als animals de companyia residents al centre de recuperació d'animals de companyia L'Última Llar, “ Centre col·laborador de la Fundació “, i així reduir els costos d'adopció per facilitar la sortida del centre dels esmentats animals. Un cop tancat el període de votacions dels projectes presentats, que va ser del dia 1 de març fins al 30 d'abril, la nostra fundació va rebre un total de 131.054 vots, que es van traduir amb un finançament del nostre projecte de 3.288,69 €.

Gràcies, gracies, gracies a Tots.

Moltes gràcies pel vostre temps i dedicació.